FANDOM

TokyoGhoulPustka

Tokyo Ghoul: Pustka to powieść ilustrowana napisana przez Shina Towadę, a zilustrowana przez Sui Ishidę. Została wydana przez wydawnictwo Waneko 30 listopada 2017 roku.

Opis fabułyEdytuj

„Drzewo Aogiri”- organizacja składająca się z ghuli, przypuszcza skuteczny atak na Cochleę, ośrodek, gdzie przetrzymywani są ich pobratymcy. Po tym bezprecedensowym wydarzeniu BSG wzmaga czujność we wszystkich 23 dzielnicach. Mimo to ghule w 8 dzielnicy zaczynają sprawiać kłopoty, doprowadzając do kolejnych incydentów. Te tarcia dodatkowo napędzają wzajemną spiralę zemsty pomiędzy ludźmi i ghulami. Co się stało z Kanekim po tym jak opuścił 10 dzielnicę. Tutaj przeczytacie o wydarzeniach, które rozegrały się w ciągu sześciu miesięcy, jakie minęły pomiędzy 8 a 9 tomem mangi!

PostacieEdytuj

  • Ken Kaneki - Chłopak, któremu przeszczepiono organy ghula. Jest człowiekiem, ale aby przeżyć, musi jeść ludzkie mięso. Jego wewnętrzny konflikt i trudności, jakie niesie za sobą nowe życie, mocno wpłyną na jego przyszłość.
  • Koutarou Amon - Inspektor Biura Śledczego do Spraw Ghuli, który codziennie walczy, by ochronić przed nimi ludzi i naprawić świat. Od małego jest związany z ghulami, ponieważ wychowywał się w sierocińcu prowadzonym przez jednego z nich.
  • Kyouhei Morimine - Policjant z ósmej dzielnicy, który zajmuje się sprawą zaginionej uczennicy.
  • Koharu Utsumi - Elegancka kobieta, którą poznał Amon. Prawdopodobnie jest w coś zamieszana.
  • Asa - Ghul. Wygląda jak chłopak, ale tak naprawdę jest dziewczyną, Idealizuje Utę i chce mieć własną pracownię, w której będzie wytwarzać i sprzedawać maski.
  • Uta - Ghul, który prowadzi sklep z maskami w czwartej dzielnicy. W przeszłości był skłócony z Yomo, ale obecnie są w niezłych stosunkach.
  • Tsumugi Yamagata - Ludzka kobieta, która wytwarza tak wspaniałe maski, że zaskoczyła Asę swoimi umiejętnościami. Jest w przyjaznych stosunkach z utą.
  • Shuu Tsukiyama - Ghul, który uważa się za prawdziwego smakosza. Uczepił się Kanekiego.
  • Chie Hori - Przyjaciółka Tsukiyamy z liceum. Włóczy się po mieście, by zrobić jak najlepsze zdjęcia.
  • Ikuma Momochi - Ghul, który przyjechał do Tokio ze wsi. Pragnie zostać muzykiem.
  • Mitsuba - Studentka, która pracuje jako piosenkarka. Jest tak mało pewna siebie, że nawet jej fani nie wiedzą, co sprawiło, że została idolką.
  • Touka Kirishima - Ghul. BSG nadało jej kryptonim "Rabbit" i oznaczyło jako duże zagrożenie. Chodzi do liceum i przyjaźni się z ludźmi.
  • Hinami Fueguchi - Dziewczyna-ghul, której rodzice zostali zabici przez inspektorów. Dołączyła do grupy Kanekiego.
  • Kazuichi Banjou - Były przywódca ghuli z jedenastej dzielnicy, zakochany w Rize. Słabeusz i członek grupy Kanekiego.
  • Misato Gori - Pani inspektor związana z trzynastą dzielnicą. Podkochuje się w Amonie.
  • Iwao Kuroiwa - Starszy inspektor. Shinohara woła na niego "Iwaccho". Silny jak wół.

RozdziałyEdytuj

# Nazwa
1 Mgła
2 Haft
3 Fotografia
4 Więzi, które ranią
5 Misato