Tokyo Ghoul Wiki
Advertisement
Tokyo Ghoul Wiki

Rozżarzony Ogród (白日庭, Hakubitei), czasami nazywany Ogrodem (庭, Niwa), to budynek należący do CCG. Jest odpowiedzialny za zaspokajanie potrzeb "utalentowanych" dzieci za pomocą specjalnej edukacji, jednakże nigdy nie zostało publicznie wyjaśnione, co tak naprawdę to oznacza.

Wygląd

Budynek nigdy nie został ukazany bezpośrednio, co pozostawia jego wygląd i lokalizację w tajemnicy. Większość wspomnień z niego, ukazuje pola porośnięte kwiatami, chociaż nie wiadomo czy jest to znaczenie symboliczne czy rzeczywiste.

Dzieci należące do niego noszą proste mundurki, składające się z białej, koszuli z kołnierzykiem i czarnych spodni. Niektóre dzieci takie jak Rize czy Furuta, były widywane w białych, szpitalnych szatach.

Prawdziwy cel

Rozżarzony Ogród to miejsce, w którym wychowuje się pół-ludzkie dzieci i trenuje je, aby po ukończeniu edukacji, stały się utalentowanymi inspektorami. Budynek mieści także "hodowlę" ghuli, takich jak Rize Kamishiro, używając ich do zachowania czystej linii rodu należącej do klanu Washuu.

Znani członkowie

Prawdopodobne powiązania