Tokyo Ghoul Wiki
Advertisement
Tokyo Ghoul Wiki
Plik:Half-human fetus.png

Dojrzewający płód pół-człowieka.

Pół-człowiek (半人間, Han ningen) to hybryda ghula i człowieka, posiadająca większość cech rasy ludzkiej. Są to okazy z mieszaną krwią, powstałej w wyniku kopulacji człowieka i ghula.

Charakterystyka

Charakterystyka pół-ludzi jest bardziej zbliżona do ludzi niż do ghuli. Tak jak ludzie, nie posiadają kagune czy kakugana oraz mogą spożywać ludzkie jedzenie. Jednakże, różnią się od ludzi dwoma cechami:

  • Posiadają duże zdolności fizyczne;
  • Starzeją się dużo szybciej od nich, co powoduje, że ich życie jest znacznie krótsze.

Z powodu tych zdolności fizycznych, Hairu Ihei była w stanie kontynuować walkę, będąc po ciężkich urazach spowodowanymi przebicie jej brzucha za pomocą kagune. Ze względu na szybsze starzenie się, Arima cierpiał na jaskrę chorobę, która dotyka głównie osoby starsze. Pomimo tego, iż pół-ludzie nie posiadają kagune, to są rejestrowane jako ghule jeśli chodzi o Badania Poziomu Rc.

Naturalne pół-ghule, takie jak Eto Yoshimura, są niezwykle rzadkie wśród dzieci ghuli i ludzi, a "nieudane" eksperymenty z Rozżarzonego Ogrodu są zaliczane jako "pół-ludzie".

Zgodnie z Soutą-Washuu-Furutą, większość pół-ludzi stanowią nieprawowici członkowie klanu Washuu, a także personel organizacji V.

Jednostki

Wszystkie znane jednostki pół-ludzi pochodzą z Rozżarzonego Ogrodu, gdzie są wychowywane w celu hybrydyzacji do eksperymentów reprodukcyjnych.