FANDOM

Ichika Kaneki (金木 一花, Kaneki Ichika) to córka Kena Kanekiego i Touki Kirishimy, pojawiająca się w finale serii.

Wygląd Edytuj

Ichika ma średniej długości, jasne włosy z ciemnymi odrostami na czubku głowy. Tak jak większość dzieci, posiada okrągłą twarz z dużymi, jasnymi oczami i często się uśmiecha.

Osobowość Edytuj

Ma typową dla małego dziecka osobowość - żywiołową i towarzyską.

Fabuła Edytuj

Ichika została poczęta w czasach ukrywania się Kozy w 24. dzielnicy. Początkowo obawiano się czy jako krzyżówka ghoula i człowieka będzie w stanie przeżyć w łonie matki. Touka, aby wspomóc rozwój dziecka, zaczęła jeść ludzkie jedzenie.

Dziewczynka urodziła się po destrukcji Smoka i w trakcie odbudowy Tokio. Jest uwielbiana przez wszystkich wokół niej.

Kiedy przyjaciele przyszli odwiedzić dom Kanekiego, była zajęta czesząc i zaplatając kokardy we włosy Renjiego Yomo. Entuzjastycznie przywitała się z każdym i chwilę bawiła się z nimi zanim poszli złożyć wizytę jej rodzicom.

Jakiś czas później, udała się na spacer ze swoimi rodzicami.

Relacje Edytuj

Ken Kaneki i Touka Kirishima Edytuj

Jest bardzo blisko ze swoimi rodzicami. Touka posiada matczyne instynkty wobec swojej córki, posuwając się nawet do

Często spędza z nią czas, pozwalając jej na robienie żenujących rzeczy jak zawiązanie wstążek na jego włosach.

Tooru Mutsuki Edytuj

Choć nie ukazano między nimi interakcji, Mutsuki wysłał dla niej w prezencie owoc. Ponieważ był to dość drogi prezent, okazuje to jego czułość względem dziecka.

Umiejętności Edytuj

Jest hybrydą ghula i człowieka, choć jej dokładne biologiczne cechy pozostają nieznane. Nie wiadomo także czy odziedziczyła zdolności swoich rodziców. Tak jak inne naturalnie urodzone hybrydy, może spożywać ludzkie jedzenie.