Tokyo Ghoul Wiki
Advertisement
Tokyo Ghoul Wiki

Joker (ジ ョ ー カ ー, Jōkā) to drugi rozdział w historii pobocznej, opublikowany w mandze Tokyo Ghoul: re.

Postacie

Fabuła

Akcja rozgrywa się na dwudziestym oddziale, w którym partner Juuzou Suzuyi, Hanbee Abara, jest narratorem i protagonistą.

Inspektor ghuli Drugiej Rangi, Hanbee Abara, że na świecie czają się ciemności, wśród historii, między ludźmi a "tajemniczymi stworzeniami" które przebijają się przez tłum w ludzkiej formie, której używają zazwyczaj do polowania, dlatego też są nazywane ghulami. Są jednak ludzie, którzy sprzeciwiają się tym istotom (CCG) do których należy grupa Abara. Wspomina, że ​​ghule używają narządu myśliwskiego zwanego kagune. Istoty te są wyjątkowo przerażające i dodaje, że są również tacy ludzie, jak jego przełożeni, powołując się na Inspektora Pierwszej Klasy - Juuzou Suzuyę. Abara twierdzi, że nigdy nie podsumował odwagi, jaką Suzuya ma i często ucieka w otoczeniu kilku ghuli, czyniąc go beznadziejnym.

Na spotkaniu dochodzeniowym, Drużyna Suzuyi bada grupę ghuli zwaną Maskami Czaszek. Jeden z członków zespołu wspomina, że ​​grupie udało się zdobyć więcej zwolenników, a także rozszerzyła się ich oferta żywności. Podejmują więc decyzję o wyeliminowaniu lidera grupy.

Na ulicy Kurashiki Suzuya i jego zespół zaczynają szukać wskazówek. Chociaż Abara jest przerażony, Suzuya wspomina, że ​​jego metoda zabijania musi być wykonywana bez zbędnych ruchów, co jest umiejętnością, którą tylko on (Suzuya) dzierży w całym zespole.

Grupa postanawia rozdzielić się, szukając śladów przywódcy Czaszek. Abara zauważa, że ​​choć ich lider ma 165 cm i jest utalentowany w polowaniu "na hap", musi być wyjątkowo młody. Abara wspomina także, że jest w stanie jasno myśleć, gdy nikogo nie ma w pobliżu, ale traci "ducha inspektora" w obliczu ghula. Wydaje się też, że ma ostre zmysły, wspominając, że zapach miejsca zbrodni drażni jego nozdrza oraz, że słyszy oddech każdej osoby w pociągu. Potem zauważa starego człowieka, który zbliża się do młodej dziewczyny i myśli, że jest to molestowanie, podejmuje próbę powstrzymania zbrodni, ale wątpi w swoje własne założenie. Stara zdobyć się na odwagę, ale zanim udaje mu się to udaje, interweniuje Suzuya, zajmując się całą sprawą. Następnie Juuozu sugeruje, żeby podążali za mężczyzną z pociągu, mówiąc, że ma wstrętny, podejrzany zapach.

Wskazuje również na bezużyteczność Abary, ponieważ ten nie miał odwagi zrobić nic wcześniej. Suzuya pyta go, dlaczego chciał zostać śledczym, na co mężczyzna odpowiada, że ​​został zaatakowany przez ghula jako dziecko, a jego ojciec próbował go chronić; tracąc obie nogi w procesie. Abara chciał uratować ojca, ale nigdy nie miał odwagi.

Usłyszawszy krzyki, biegną do podziemnej części stacji kolejowej, gdzie widzą widmowego okularnika, z ręką oderwaną przez członka Czaszek. Uważa się on za przywódce grupy, a gdy Suzuya przygotowuje się do walki z nim, zostają otoczeni przez hordę "upiorów". Ponieważ Abara jeszcze nie miał tyle odwagi, Suzuya postanawia walczyć na własną rękę. Przeskakuje, przecinając przy tym wszystkie ghule swoim ostrzem. Przywódca przeciwstawia się jednak, używając swojego kagune. Suzuya wyciąga swoje quinque z teczki, ale po chwili ulega ono zniszczeniu. W tym momencie Abara w końcu zbiera odwagę i przebija lidera w swoim quinque (katana).

Poszkodowany cywil zostaje wysłany do szpitala, a wszystko wróciło do normy. Suzuya proponuje, że wycieczkę do sklepu z pączkami. Pomimo całego swojego tchórzostwa, Abara życzy sobie co najmniej jednej dziesiątej odwagi Suzuyi, mimo że nie jest on jeszcze w stanie być inspektorem.

Advertisement