Tokyo Ghoul Wiki
Advertisement

Hikari Kirishima (霧嶋 ヒカリ, Kirishima Hikari) jest zmarłą matką Touki i Ayato Kirishimy, małżonką Araty Kirishimy oraz starszą siostrą Renjiego Yomo. Została zabita przez Kishou Arimę na długo przed wydarzeniami z serii.

Wygląd

Hikari posiadała jasne włosy z grzywką, zakrywającą jej prawe oko, tak jak jej córka.

Osobowość

Została opisana jako chłopczyca o silnej woli. Yomo opisuje ją jako gadatliwą i silną. Czasami dokuczała Yomo, ukazując, że posiada poczucie humoru. Jej delikatne i miłe cechy pojawiły się, gdy zakochała się w Aracie. W przeszłości Yomo wspominał, że była dzikim dzieckiem: zabijała i zjadała ludzi. Te cechy odziedziczyły jej dzieci, jak sam zauważył Renji.

Fabuła

Rodzice i brat Hikari zostali zabici, zmuszając ją do samodzielnej opieki nad młodszym bratem, Yomo. Trzymali się razem, dopóki nie związała się z Aratą i utworzyła z nim własną rodzinę. Gdy urodziła się jej córka, Touka, uświadomiła Yomo, że nie ważne co by się stało, zawsze będzie jego siostrą. Została zabita krótko po narodzinach Ayato.

Relacje

Renji Yomo

Jej młodszy brat, którym opiekowała się po śmierci ich rodziców i brata. Często mu dokuczała, ale go kochała. Po jej śmierci postanowił zostać silniejszym, aby ją pomścić.

Arata Kirishima

Jej mąż, z którym była przez kilka lat. Żyli razem szczęśliwi wraz z dwójką dzieci, dopóki Hikari nie zginęła, ochraniając swoją rodzinę. Po jej śmierci, Arata postanowił stać się silniejszym, aby chronić ich dzieci.

Touka i Ayato Kirishima

Hikari bardzo kochała swoje dzieci. Według Yomo, oboje odziedziczyli po niej jej charakter.

Cytaty

Do Yomo: "Ren. Nawet jeśli teraz mam dziecko, nawet gdy będziesz się na mnie złościć, nawet gdy mnie znienawidzisz. I nawet gdy się zestarzeję... nawet gdy umrę. Zawszę będę twoją starszą siostrą".

Advertisement