Tokyo Ghoul Wiki
Advertisement
Tokyo Ghoul Wiki

Fuka (府河, Fuka) był ghulem, który należał do więźniów Cochlei i został uwolniony podczas Trzeciego Ataku na Cochleę. Stał się podwładnym Kena Kanekiego, osoby, która go uwolniła.

Wygląd

Fuka był mężczyzną o czarnych włosach, wystylizowanych na irokez, których koniec zakrywał jego czoło i posiadał szczególnie zapadnięte policzki. Nosił jasną kurtkę z zamkiem i dwoma, czarnymi pasami na ramionach i przedramionach.

Nosił standardowy strój więzienny przebywając na Cochlei, a jego włosy były znacznie dłuższe.

Osobowość

Niewiele wiadomo na temat jego osobowości. Został ukazany jako lojalna osoba wobec Jednookiego Króla ze względu na jego uwolnienie go z więzienia oraz plotek, iż jest on zbawcą, który wyzwoli ghule.

Fabuła

Trzeci Atak na Cochleę

Fuka został uwolniony przez Kena Kanekiego podczas Trzeciego Ataku na Cochleę, wychodząc z celi po tym jak Ken otworzył jej drzwi.

Po Trzecim Ataku na Cochleę

Fuka kierował grupą ghuli na spotkanie z Jednookim Królem. Rozkazał im wszystkim ukłonić się, co posłusznie wykonali. Kiedy Furuta zostawił za sobą Kanekiego, Fuka zapytał go czy pozwolić mu odejść, Kaneki odpowiedział, że Furuta jest bardziej przydatny żywy niż martwy.

Moce i umiejętności

Jako ghul, Fuka posiadał zwiększone zdolności fizyczne, a także silne kagune koukaku.

  • Kagune Koukaku: Fuka posiadał kagune typu koukaku.